Alla inlägg den 23 augusti 2017

Av Svensson Svensson - 23 augusti 2017 09:26

Myggor är just en sådan sak, som irriterad mig, som är en ren plåga på sommare. Dom är överallt, stör hela tiden, man blir inte av med dom hur man än gör så nog fasiken surrar dom i örat. 

 

I år har sommaren varit otroligt fri från denna plåga - till min stora glädje - myggbett jag fått i år är räknade på mina 10 fingrar o kom tidigt på sommaren. Var orolig att det skulle bli en jobbig sommar, för dom betten gav mig allt annat än roliga "minnen"... 

Men nej då, dom har lyst med sin härliga frånvaro denna sommar.

 

Tyvärr så kan inte en sommar gå utan någon form av irriterande plåga, som finns överallt, hur man än försöker så finns den där. Plågar o irriterar...  går inte att bli av med.

 

I år var det då inte någon insekt - ja inte ens getingar som brukar komma har jag sett så många av. Men vi har haft det lite för torrt här, nästan inget regna alls på hela sommaren. Antar att det är en bidragade orsak till brist på irriterande insekter *ler*.

 

Nej i år har det där irriterande som inte går att bli av med istället varit en låt - som snurrat ungefär en gång var 5e minut på radion på alla radiostationer på en o samma gång... ja det har känts så alla fall... men var 5e minut var kanske att ta i... en gång i kvarten kanske stämmer mer *ler*

 

Hörde låten, såg videon igår, skrattade så gott, det var en perfekt att göra en egen variant av låten o göra den just så här. Kanon bra av killarna 




Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards