Alla inlägg den 21 juli 2017

Av Svensson Svensson - 21 juli 2017 23:40

 


Jag blir lika nästan lite förvånad över mig själv - över hur jag reagerar o känner varje år jag hamnar här i tiden. För jag tror varje år att det inte ska vara lika jobbigt, kännas lika hårt som året innan. Tji fick jag även i år... det är nog något jag får ta, att det är såhär det kommer kännas. Det är en extra längtan efter att ha någon att få krypa in i famnen på o bara få vara.... det är några dagar nu framåt som jag vet kommer kännas såhär.
 
Jag vill nog i o för sig också att känslan ska finnas där, den är ju ett “minne” o minnen vill man inte tappa - inte alla ialla fall. Det här är i o för sig något som gör mig känslomässigt nere men nej jag vill inte vara utan det - jag vill nog bara inte vara ensam.
 
Så jag försöker att drömma mig bort lite för att skingra tankarna lite - det är ett bra sätt att inte sjunka för djupt ner i det negativa...
 
Som att ha någon med en varm medkännande famn.... som man - ja inte just dessa dagar kanske - men det finns många andra dagar på året - kan åka iväg o njuta av ledig tid o få bara vara - tillsammans.
 
 
 
 
 
Jag såg något fånigt dejtning program tidigare - dom var på Bora Bora - åhhh dessa underbara exotiska platser - dit drömmer jag mig bort nu - behöver inte vara just Bora Bora - men värme, god mat, god dryck, hotellrum som gärna får vara lite för sig o ha en liten egen privat pool att plaska runt i... bara vi två.
 
 
 
 
 
Det finns så många härliga platser som jag gärna både drömmer mig bort till o ännu hellre vill få uppleva.
 
Men börjar också blir lite kräsen - jag vill uppleva allt med rätt person så att resan blir skoj, rolig, spännande o med massor av “tillsammans” alltså romantik...
 
 
Visst ser det helt underbart ut...

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards