Alla inlägg den 9 juli 2017

Av Svensson Svensson - 9 juli 2017 18:30


 


Det här vill jag prova - en sightseeing i Stockholm, på land o vatten med samma fordon. Ser bara så jätte skoj ut. Såg buss/båten med sin hajmun i fronten tidigare i sommar när jag var upp till Stockholm. Nu har jag kikat lite på vad det kostar (som allt en del...) men det är ändå en tur på lite mer än 1 timme o det är en rolig grej - så det här vill jag göra, det vill jag prova.
 
 
 
 
 
Att åka runt på Stockholms gator o få se lite olika platser för att sen ...
 
 
 
 

åka rätt ut i vattnet o fortsätta turen som båt, få se staden från det hållet *ler* inte alls en tokig idé någon fick o genomförde. Och jag gillar lite udda knasiga idéer som genomförs o . Så självklart vill jag också prova leka turist i vår stora stad på det här sättet :)
 
 
 
   
 
 
 
 
 

 

 

Av Svensson Svensson - 9 juli 2017 15:00



Läser om hur personer (kända) dör ifrån sina nära o kära för tidigt i livet... Och håller helt med vad en av dessa personers bror sagt. 


Man måste ta vara på varje minut av sitt liv.

Tala om för personer man älskar att man älskar dom, inte fastna i situationer dom får en att må dåligt, satsa på saker fullt ut som får en att må bra.

Skjut inte upp saker, man vet aldrig...

 
 
 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards