Direktlänk till inlägg 15 april 2017

Min personlighet - utmaning

Av Svensson Svensson - 15 april 2017 14:14


För någon vecka sedan så fanns en utmaning på en av bloggarna jag läser – det var att beskriva sin personlighet. Jag antog inte utmaningen direkt – jag tänkte att om jag beskriver min egen personlighet så blir det bara utifrån hur jag uppfattar mig själv – vem vet kanske det är så att andra uppfattar mig på ett helt annat sätt. Så jag frågade mina barn, mina vänner, några kollegor samt något ex slank med också *ler*

 

Om jag själv skulle beskriva mig själv, min personlighet med 5 ord (för det var 5 ord man skulle använda) Så skulle jag säga att jag är en omtänksam, lojal, tålmodig, tänkande o obstinat kvinna men humor – fast det där blev ju 6 ord *ler*, men vad gör det.

 

Vad tycker då dom jag frågade – vad hade dom att säga som jag sen kan sammanfatta hur folk utifrån ser mig, min personlighet. Vilket kommer bli fler än 5 ord det med, även om jag bad om max 3 ord… men tycker att det var väldigt ”lika” syn dom har på mig – känns tryggt då har jag inte för många masker på mig i olika situationer eller med olika människor som jag umgås mycket med o tycker om.

 

Omtänksam/vårdande/ömsint/kärleksfull – snäll/vänlig – rolig/påhittig – lojal/lugn – genuin – principfast/integritetsstark – analyserade – inåtvänd/hemlighetsfull.

 

Intressantast för mig var faktiskt att se vad olika saker kom ifrån… o vet ni, jag tycker det här var otroligt intressant o jag ska ta med mig dessa ord, om mig, min personlighet i min vidare personliga utveckling – för det är något man gör konstant, dagligen utvecklas man, lär man sig saker om sig själv, man ser saker man vill förändra eller förstärka… 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards