Alla inlägg den 6 april 2017

Av Svensson Svensson - 6 april 2017 12:24

Ja så kan man sammanfatta mina sista 12 h - ja ska slänga in lite trevliga samtal o mys också för att göra allt komplett... men det sista är nog inget som är intressant att skriva om...
 
 
Dregel... tankarna far helt klart iväg... en man, bröstkorg, mage - hud att lägga händerna mot o känna *mmmmm* ... men faktiskt går tankarna till en viss man... som jag vet är skön att lägga händerna på *blink*
 
 
Japp inatt så var det lite fördregling inför Chippendales i september *ler*... ja brandmän alltså, tre stycken, tror jag räknade rätt o inte bara stod o dreglade *blink*.... Mitt i det där som man inte vet hur man ska lösa, trasig hiss, branta trånga trappor o otymplig tung bår... mitt i natten. Ja vad gör vi “hjälplösa” fickor då... jo vänder oss till männen... Ja jag erkänner vi klarar oss inte utan er - men å andra sidan så klarar ni er inte utan oss heller... *blink*
 
Ohh ja - some like it hot :)
 
Men till o med dom tittade o sa.... hur fan... - det var ingen rolig trappa alls... trångt, 90 graders sväng o brant... Men det gick - efter lite krånglade... Men vad gör det att det tar lite tid *ler*... längre tid att dregla lite. Visst får man väl göra det på jobbet???
 
Nej lite skämtsamt så, men ärligt, tack o lov att dom finns, tack att vi fick hjälp... det var inte så skoj att märka att hissen inte fungerade - den tiden på natten....
 
Lite dålig på att sova - men trevliga samtal sätts före... mysiga besök sätts före ...
 
Har tittat på dom avsnitt som finns ute på två såpor som går ut på sex, drama... och som alltid unga personer som inte helt tänker vad följder kan blir... Lite funderingar är... hur snabbt kan man bli kär, hur snabbt kan man byta partners o påstå att man har känslor... hur mycket är dom här tjejerna o killarna sina rätta “jag” eller är det bara “se på mig, jag är med på tv, jag är kändis”. Så det är mer agerade för att synas än vara sig själv...
 
 
 
 
Men så kommer tanken - undrar vad som sker om man sätter ihop äldre personer - medelåldern.... runt 50... vad skulle ske då, skulle det vara lika “tittbart” - tänker då på intriger, gräl, sex hit o dit, festande osv... Eller är man i den åldern lite mer försiktig med hur man agerar... Och nu har jag ramlar över program med just den åldern på deltagarna o min favorit genre av musik - dansband *skrattar*
 
Inget nytt, programmet har några år på nacken... men ska ta mig igenom o se... spelar åldern någon roll????
 
 
 
 
För att hamna rätt igen - kan ju inte avsluta med dansband...
 
 
 
 
Japp, Australien är ett dröm resemål... om någon undrar varför ...*ler* så är det enkelt - massor av sevärdheter  - det finns koala björnar, kakaduor o massor av andra djur o natur att se på

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards