Direktlänk till inlägg 31 mars 2017

Nagelpyssel

Av Svensson Svensson - 31 mars 2017 19:53

Ledig dag, inget på schemat - tog promenaden kl 4.30... 

Under sömnlösa natten var det mycket youtube o naglar - fick inspiration av den här videon

 

 



Men självklart så har jag inte gellack hemma - jag har heller inget gele alls, eller acryl att bygga med. Men prova skulle jag.... Nu vill jag inte heller ha så spetsiga naglar, vilket i sig kanske mest påminner om ett horn - men man kan leka o prova sig fram till något eget.

 

Jag använde glitterlack som ger lite mer höjd - i flera lager - sen rött lack, sen lite chromepuder för lite extra effekt....

 

 

 

Syns inte så jätte bra - kanske lite bättre på närbilden

 

 

 

 

Hur som helst - ska skaffa mig material, sen öva öva o öva så att det blir bra... sen skaffa holografiskt puder för härligare effekt - som lite pärlemor.

 

Tid tog det, kladdigt var det, svort gjorde jag - men skoj var det o resultatet blev okey för att vara första gången o utan material :)

 
 
Ingen bild

Carina

31 mars 2017 20:41

WOW, så snyggt det där var. Även ditt försök blev ju jätte bra.
Du får visa nya bilder och film när du har materialet du vill ha

Ha en trevlig kväll

Svensson Svensson

31 mars 2017 20:43

Det kommer säkert bilder när jag provat några gånger o fått lite mer som jag vill *ler*

Detsamma :)

 
Ingen bild

Christina

1 april 2017 07:23

Jätte rolig idé. Vad är det för lack, färg på lacket som du har här? Skulle vara intressant om du skrev ut det med. Det är en snygg röd färg :)

Svensson Svensson

1 april 2017 10:40

Lovar att jag ska lägga till sort o färg.

 
Evelina

Evelina

1 april 2017 07:55

Jobbar du med naglar eller är det en hobby du har?

Ha en bra dag :)

http://nouw.com

Svensson Svensson

1 april 2017 10:41

En av mina hobbys :)

 
Annie

Annie

1 april 2017 11:14

Alltså du är så duktig med naglar! :)
Jag tycker att det blev så snyggt ;) jag skulle inte va sådär bra på naglar ;) *ler*
-jag håller mig till målningarna ;):)

Sv: Tack så mycket<3

Kramar!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

3 april 2017 18:24

tackar :)

Tur vi alla är tycker olika saker är roliga att pyssla med :)

Kram

 
Annie

Annie

3 april 2017 18:33

Sv: Tack så mycket ;)
Fota är också ett intressen, hihi allt det kreativa ;)

Hoppas Du haft en bra helg? :)

Kramar

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

4 april 2017 14:31

Det är skoj att fotografera - jag tar ofta bilder men har ingen bra kamera så det blir mest bilder för mig själv som minnen.

Haft skitskoj *Ler*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards