Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

Lär känna tjejen bakom bloggen

Av Svensson Svensson - 22 mars 2017 07:15

Så var det dags för en lista igen, som jag som jag oftast gör – lånat från http://lifebyannie.bloggplatsen.se/2017/03/20/11427829-lar-kanna-tjejen-bakom-bloggen/

 

  1. 3 saker jag uppskattar?
    * människor som är raka o ärliga på ett bra sätt
    * omtänksamhet – att man bryr sig om andra
    * att få älska och älskas

  2. 3 saker som jag vill ha?
    * en frys
    * en roddmaskin
    * skjutdörrar till förvaring/garderob i hallen

  3. 3 saker jag älskar att göra?
    * vara tillsammans med den jag älskar
    * mysa på alla sätt som finns – ta en promenad, dricka ett glas vin, planera framtid, sova tillsammans
    * skratta o vara glad, det är en befriande härlig känsla

  4. 3 ord som beskriver mig? (en punkt ens nära vänner borde svara på istället som ser en utifrån)
    * snäll o omtänksam
    * oftast glad o har humor
    * har tonvis av tålamod –
    för mycket ibland

  5. 3 saker jag vill bli bättre på?
    * att ta hand om min hälsa – att få en hälsosammare livsstil
    * dansa
    * ta tag i saker

  6. 3 drömmar jag hoppas blir verkliga?
    * … vissa drömmar ska inte berättas hur som helst men den drömmen är ett paket kan man säga
    * att åka på en härlig kryssning
    * att mina barn får en härlig framtid
 
 
Annie

Annie

22 mars 2017 09:13

Så roligt att läsa dina svar! :)
Alltså dessa listor-dem är roliga ;) *ler*

Hoppas att Du får en bra dag<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

23 mars 2017 12:03

Ja dom är roliga att göra o ännu roligare att läsa.
Funderade på om man skulle ta just den här listan o vända på den - till vad ens lite mindre bra egenskapet är, vad man gör ofta med borde sluta med... ska fundera lite *Ler*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards