Direktlänk till inlägg 21 mars 2017

5 överraskande fantasier män har, men är rädda för att berätta om…

Av Svensson Svensson - 21 mars 2017 14:47

Åhhh tänkte jag när jag såg rubriken, vad spännande, vad finns det här som är så hemligt att inte en man ska kunna berätta, vad är det som är överraskande??? Det här måste jag bara läsa.

 

 

 

 

Att inte våga berätta, det är nog ganska vanligt att vara i den situationen både för män o kvinnor, där spelar könet ingen roll. Men där tror jag att om man bara har den nära kontakt som man ska ha som ett par, att man känner tillit o trygghet med varandra så ska det inte vara någon svår sak att göra. Berätta om sina fantasier.

 

Det som däremot kan vara kruxet i det här att berätta fantasier, hemliga tankar för sin partner är nog mer hur man berättar.
Berättar man för att man vill prova på att förverkliga fantasin, berättar man på ett sätt som gör att ens partner tror att det är något som måste finnas med annars kommer inte sexlivet bli bra, att man helt enkelt inte duger längre OM inte partnern som berättar får uppleva sina hemliga tankar
Gör man så, ja då ska man nog vara nervös för hur det tas emot – för ingen vill få något kastat över sig som gör att man får känslan att man inte duger, att det man har tillsammans inte är gott nog.

 

Om man däremot har samtal, förtroende utbyta med sin partner o berättar det just på ett sätt som säger – det här är en fantasi, jag vet att vissa fantasier kan upplevas, men andra fantasier kanske bara ska vara fantasier. Men jag har ett så stort förtroende för dig, jag vågar öppna mig för dig, så jag vågar berätta mina innersta hemliga tankar för dig. Det är inte ”jag vill upp leva, det är jag ger dig ett förtroende”.
Då kommer man varandra närmare, man kan prata om det – inget sagt att man måste göra det till verkligenhet. Men vem vet kanske båda har liknande hemliga fantasier som då också är av sånt slag att man kan prova, uppleva tillsammans. Vore ju dumt då om man inte kunnat prata med varandra o på så sätt missar något att uppleva.

 

 

 

 

 

Men då, vad kan det vara för 5 speciella mörka fantasier som nu skulle avslöjas att män har. För självklart tänkte jag att nu måste det komma något lite extra, inte alls se två tjejer tillsammans, vara i en trekant med två tjejer eller göra det på ställe där man kan bli upptäckt/sedd, kanske är fantasierna lite påverkade av filmen 50 shades of grey… så det är dominans som lockar. Det här o lite till är inte för mig något som inte går att prata om med lätthet att man fantiserar om, det är alltså inget mörkt hemligt – det där är ju sånt som man läser om, pratar om, är öppen om överallt idag. Så det känns inte så hemligt.

 

Så med förväntan kastar jag mig över texten för att lista ut mäns hemliga fantasier som ska vara lite mer kinky o förbjudna…

 

  1. Trekant – oftast då med en tjej till.
  2. Bli ”nästan” påkommen när man har sex.
  3. Vända på rollerna i sängkammaren – ofta är det killen som styr, men att han får släppa allt o hon tar över.
  4. Överraskas – här är det just att t ex väckas med att bli avsugen…
  5. Att ha sex med någon helt anonym

 

Att männen inte skulle våga prata om dessa 5 punkter beror på att detta inte är samma fantasier som kvinnor har, så dom tar inte emot dessa tankar på ett välkomnande sätt…

 

Men var är dom där överraskande kinky fantasierna??? Jag menar allt det där var ju mer eller mindre just det som ”alla” fantiserar om – o varför skulle inte tjejer ha samma fantasier??? Ja kanske är det jag som är för öppen, är i en värld där det här är saker som inte ens är fantasier som bara ska vara fantasier… man kan uppleva tillsammans. O lovar, jag vet mängder av tjejer som har dessa fantasier…

 

Ja inte blev det något riktigt smarrig läsning som jag hade tänkt mig, avslöjande, mörka hemliga *ler*… nej det var bara det ”gamla vanliga”.

 

 

 

 

Avslutar med att igen säga – ha tillit, dela fantasier med din partner – våga dela tankar. Men gör det som ett förtroende, inte att det är något som måste upplevas. Hittar ni på det sättet något nytt spännande att krydda till sexlivet med – härligt. Men annars har ni ändå vunnit på det – ni har visat förtroende o visat tillit, det är viktigt att känna det i ett förhållande. Att man kan prata om allt, att den andra lyssnar… att man litar på…

 
 
Annie

Annie

21 mars 2017 16:32

Hehe ;) kul att läsa ;) *ler*

Tack för att du nominerade mig till veckans blogg, så gulligt av dig<3

Hoppas du haft en bra dag :)

Kramar!

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

21 mars 2017 16:59

ja jag småskrattade o tänkte - men ge något som rubriken lovar då.... inte bara locka läsare *ler*

Det var så självklart att din blogg ska nominers :)

Nja.... inte direkt.. eller jo på ett sätt nej på ett annat...

Hoppas du haft en dag som varit positiv på alla plan

Kramar

 
Annie

Annie

21 mars 2017 20:05

Sv: Tack så mycket fina du :)

Har haft en bra dag, idag ska jag inte klaga ;)
Har arbetstränat, tränat o storhandlat-så fått en del gjort ;)
Och imorgon har jag ledig dag :)

Många kramar<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

23 mars 2017 12:01

Du har hållit igång märker jag *ler*

kramar

 
icaibloggen

icaibloggen

21 mars 2017 22:52

Sv: Ja så är det ibland :) Gör ett nytt försök någon gång, om du själv vill det! :) Alla gillar vi olika, tur är väl det? :)

Allt bra med dig?

http://nouw.com/icaibloggen

Svensson Svensson

23 mars 2017 12:13

Hejsan

Kommer säkert ramla in på den serien igen - för det tar fort slut med serier att titta på när man vaket fördriver massa sömnlösa timmar ... o fler sånna nätter kommer det att bli framåt *Ler*

Ja det är ganska bra... om man bortser från allt som inte är på topp... ja du förstår säkert hur jag menar *ler*

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards