Direktlänk till inlägg 14 mars 2017

Samlar ihop material

Av Svensson Svensson - 14 mars 2017 19:45

Efter mitt lunch/fika med lilla dottern - där vi fyllde i lite papper, samlade ihop, ska ta kopior för att sända in till tingsrätten - material inför rättegången som är efter hennes olycka med bussen. Det är en del bläddrande o skrivande, ringande för att det ska bli helt rätt...

 
 
 
 
 
Men det gav mig ialla fall lite inspiration att ta tag i det jag själv nu ska lämna in. Det ska ju samlas in, sammanfattas, det gamla (finns tack o lov en hel del av det kvar att använda, allt ska bara hittas :) ) o det nya - till ett bra “paket” att lämna in. Så när jag kom hem började jag stolpa upp saker i brevet som ska med, det är ju inte bara att lämna in “fakta” det ska med ett brev som förklarar också - lika bra börja stolpa upp saker som ska tas med, som ska omvandlas till ett kort men innehållsrikt lättläst brev, där allt kommer fram på ett bra sätt.
 
 
 
 
 
Se till att allt det blir rätt. så imorgon ska jag ringa några telsamtal för att få lite mer info om vad jag ska göra eller mer hur jag ska göra för att det ska bli rätt o resultat, beslutet blir som jag hoppas o vill.
 
 
 
 
Har ju lite lediga dagar nu så då kommer jag passa på att utnyttja tiden till just detta - få info om hur, samla ihop,skriva ihop... Förutom att jag ska promenera o absolut passa på att pokemona massor - gå gå gå *ler*.... man får passa på när det är ledigt

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards