Direktlänk till inlägg 6 februari 2017

Kort summering av vecka 5

Av Svensson Svensson - 6 februari 2017 15:19


+/- för veckan som gått (vecka 5)

 

Positiva:

  • Jag haft härliga samtal med någon som betyder mycket för mig
  • Jag börjar känna mig nästan 100 återhämtad efter kräksjuka o influensa-veckorna
  • På jobbet har jag haft underbara härliga kunder som förgyller arbetspassen
  • (Bonus-punkt – en nära vän har gjort saker i helgen h*n innan inte trodde h*n skulle fixa. Jag vet det här är inte ”jag” men det är en så stark positiv känsla jag får när någon som är mig nära har bra stunder)

 

Negativa:

  • Muskelvärk – ni ser det är farligt att röra på sig man får ont *ler*
  • Att äldsta dottern valde att i år igen fira sin födelsedag med en weekend utomlands med pojkvännen – ja skoj, jätte skoj för henne – men liten sorgsen känsla att inte kunna fira henne rätt dag.
  • Brist på tid att träffas…

 

 

Gjorde min lista efter en liten "utmaning" - http://deninrekampen.bloggplatsen.se/2017/02/05/11414155-vecka-5-positiva-och-negativa/

 
 
Annie

Annie

6 februari 2017 16:34

Kul att läsa om din vecka :) *ler*
Gillar att läsa såna här listor ;)

Hehe träningsvärk är den positiva värken, tycker iaf jag. Då vet man att det händer nåt i kroppen ;) om det var det du menade med muskelvärk? annars är det ju inte så kul med värk i kroppen.

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

7 februari 2017 16:06

Ja jag gillar också listor av olika det slag *ler* både läsa o göra som tidsfördriv.

Ja dom säger att att träningsvärk är positiv - jag vet inte det jag *ler* - säg det till mina ben när jag ska gå upp för trappan eller ännu värre "sparka" till ben på båren så dom åker upp o fastnar under så den ska gå att köra in i bilen.... då lovar jag dig att man lovar sig själv att aldrig aldrig mer röra på sig *Ler*

Kramar

 
Annie

Annie

7 februari 2017 19:18

Sv: ja det är olika ;) för mig är träningsvärken den positiva värken-då vet jag att det händer nåt i kroppen .. men så älskar jag ju träning också ;) *ler*

Ja det är svårt det där med tankarna-även fast det går lättare att hålla dem borta nu, så slinker dem igenom då och då tyvärr.

Hoppas Du har en bra kväll :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

8 februari 2017 15:29

*ler* visst är det så - det visar att man gjort något ... någon nytta med kroppen.
Men jag är ju så lat egentligen o det är ett under att jag kommer iväg på promenader eller små stunder av att trassla in fötterna o ben i varandra ....

Tankar... lever oftast sitt eget liv... håller helt med dig.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards