Direktlänk till inlägg 1 februari 2017

Nagelpyssel

Av Svensson Svensson - 1 februari 2017 17:28

Men inte för egen del - idag har jag pysslat om min stora dotters naglar.

Hon jobbar inom vården vilket alltså innebär att det är korta korta naglar som gäller. Nu ska hon iväg på en Parisresa tillsammans med sin partner när hon fyller år - hon har fixat till håret, igår hjälpte lilla syster med att fixa ögonbryn, fransar osv... det var liksom bara naglarna kvar. Hon har ju turen också att ha en kille som uppskattar när hon "piffar" till sig. 

 

Så efter jobbet idag kom hon o hunden på besök, och jag pysslade lite så att hon kan åka iväg med lite lagom långa o fina naglar. Vi gjorde dom bara naturliga o med lite lite glitter för lite rolig effekt.

 

Det var evigheter sen jag gjorde naglar såhär eller ens pysslade med någon annans naglar - så jag måste säga att jag blev riktigt nöjd. Dom ser riktigt bra ut om jag får säga det själv.

 

 

Namnen som är tatuerade på hennes hand - ingen behöver tänka att det är dumt att skriva partnerns namn så för det är hennes två syskons namn.
Hon har satt dit dom för att visa som uppskattning för sina syskon o som en lite extra hyllning till sin bror som inte längre finns kvar i livet. 

 


 

För att se det lille glittret vi la på lite bättre har jag lagt ett lite filter o ändrat lite på bildens färg - bara som sagt för att glittret ska framträda lite bättre så man ser.

 

 

 

 

Synd att det är så svårt att få till bilder som verkligen visar ... men bättre än inget o bättre att det ser bättre ut i verkligheten än på bild än tvärt om!

 
 
Annie

Annie

2 februari 2017 16:20

Visst hade du gjort dem naglarna?

Jätte snyggt ju, verkligen proffsigt ;)
Vad duktig du är<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

3 februari 2017 16:32

Kul att du gillade dom - dottern var jätte nöjd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards