Direktlänk till inlägg 4 januari 2017

Tänk att jag orkade...

Av Svensson Svensson - 4 januari 2017 14:57

Det var skönt att jag orkade - även om jag just nu är helt slut - mående är inte på topp, det blev jag då varse om... men fyller den lilla 25 år så tar man sig ut o iväg oavsett. Tänk min lilla - 25 år sedan, det är helt otroligt, det är knappt man fattar att tiden gått så fort. Att jag har två så fin tjejer som inte längre än “barn” utan två vackra kvinnor som jag är så stolt över - tänk att jag faktiskt lyckats så otroligt med något *ler*... Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dom o hur stolt jag är över dom både. Men idag är det då den lillas dag - den stora tar vi om en månad - då utan illamående.
Efter att ha legat helt utslagen ett par dagar så är jag ialla fall på benen, bara det är skönt. Tack o lov så har jag fått hjälp - Henrik kom o hämtade hundarna första dagen då jag absolut inte kom ur sängen, Rebecca har rastat, jag har fått smsfrågor konstant av Denise om jag behöver något - ska hon handla o komma... det värmer så att ha den hjälpen runt mig - o att veta att jag även kan om det kniper ordenligt terrorisera mina arbetskamrater.
 
 
 
 
Men från det som inte är så skoj o till det som enbart är skoj - att fira sitt barn. Vi - jag o Denise - gick ihop oss o köpte en present som helt klart uppskattades *ler*, vi vet ju vad hon gillar... var hennes svagheter, fetischer ligger kan man säga. Och Denise har oklanderlig smak när det gäller att välja - ja båda tjejerna har det - vet inte varifrån dom fått det - dom själva påstår att det kommer från.... *ler* men jag vet inte jag. Men det blev lyckat o det är huvudsaken :)
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta vara nerkrupen under min filt i soffan o titta vidare - läs sova mig igenom - filmer.
 
 
 
 
 
Visst gör Asplunds Blomsterhandel bara som mest arrangemangen av blommor. Jag sa vad jag ville ha o det plockades ihop en finare bukett än jag ens föreställt mig - den blev så perfekt. Samma med den skål som kom från henne moster ( Jenny med familj ) helt underbart fin - passade till tårtan *ler* . Så stora fina mjukt rosa rosor har jag nog aldrig sett.)
 
Blommar är verkligen en glädjekälla som man inte tackar nej till att få :)

 

 

 
 
Anneli

Anneli

4 januari 2017 16:11

Det är skönt att ha någon som kan hjälpa till när man inte mår bra. Hoppas du känner dig piggare nu. Grattis till din dotter ♥

Ha en bra dag , kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

7 januari 2017 12:15

Ja tack o lov är det alltid övergående o man kommer snart tillbaka :) Även om man inte tror det just då....

Kram

 
Annie

Annie

4 januari 2017 19:01

Otroligt fina blommor! *ler*
Och tårtan ser mumsig ut mm ;)

Tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du mår bättre snart igen :)
Krya på dig!*

http://lifebyannie.bloggplatsen.de

Svensson Svensson

7 januari 2017 00:23

Ja fyller dom små 25 så ska det vara mer än en tulpankvast från matvarubutiken *ler*

Det går helt klart åt rätt håll.

Kram

 
Ingen bild

TrOllEMoR :)

4 januari 2017 23:43

"Ramlade" in här nu ikväll, o det är så festligt att din dotter fyllde 25 o min sambo 50 idag :D Har 2 döttrar själv som "precis" fyllt 25 år o sambons båda söner oxå så nu är det "minsta" dottern kvar :D...
OOooooh underbara tid!! Tänk om jag visst allt jag vet nu...då...så annorlunda livet kunnat vara.
Har inte läst hela din blogg ...än...men förstår att du mår dåligt på ett lr annat sätt. Själv är jag en 50-årig sjukpensionärs kvinna/tjej...(gu..så roligt det lät då) ;)) meeen....jag försöker hålla humorn uppe. En goood fortsättning på det nya året och en STOOR kram till både dig och 25-åringen !! :) @---&---

Svensson Svensson

8 januari 2017 19:04

Ja du tiden går fort... det är ju min yngsta som fyllde 25 *Ler*
Det är ju bra att kunna hålla humorn upp *Ler*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards