Alla inlägg den 28 september 2016

Av Svensson Svensson - 28 september 2016 20:06

Hittade en ny lista hos en blogg vän - o bara måste göra den - läs jag drar på att flytta kartonger...

 

 

Något jag har jobbat som?

Har jobbat som tandsköterskeelev ...

 

Något jag HAR gjort i mitt liv?
Ja vad ska jag ta o nämna här... tränat o tävlat i friidrott

 

Något jag VILL göra i mitt liv?
Jag skulle vilja resa till Australien o få se koalor irl.

 

Nåt ställe där jag har bott?
Bålsta

 

Något jag gillar att äta?
Lite kryddstark mat

 

Något jag inte gillar att äta?
Bönor... 

 

Nåt jag dricker varje dag?
Vatten

 

En egenskap jag har?
Har mycket tålamod.

 

En egenskap jag vill ha?
Vara lite mer "elak"... 

 

Något jag ser framemot?
Att ha flyttat klart :)

 

Hur var du som tonåring/ung vuxen?
Jag var nog ganska lugn - tråkig

  

3 saker om mig som inte många vet om?
Jag måste svara lite tråkigt på denna fråga - kanske jag fortfarande är tråkig - men saker som inte många vet är inte saker jag heller vill berätta om för flera.... så det blir mitt svar.

   

Godaste chipsen?
Vanliga salta chips är dom bästa

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards