Direktlänk till inlägg 22 september 2016

Höstdagjämning

Av Svensson Svensson - 22 september 2016 18:57

Är inte en dag - det är en tidpunkt har jag fått lära mig för flera år sedan - en tidpunkt som faktiskt fel kallas något som har ordet "dag" med vilket gör att man förknippar det med just en dag... 

Det är inte ens nu dag o natt är exakt lika långa, det sker någon dag framåt.

 

Men oavsett är det bara konstatera - NU är hösten här.... 

 

Jag är så trött att jag knappt orkar tänka - det kommer massor av reflektioner snart - bara jag har tiden till mer än 3 saker som upptar mitt dygn... jobba sova o vara i ett vakum... 

 

Men jag ser fram emot oktober - det hade gärna fått hoppa fram tills nästa måndag bara sådär över natten. Hade inte tackat nej... 

 

 

 
 
Annie

Annie

22 september 2016 20:57

Ja nu är verkligen Hösten här .. :)
Inte klokt vad månaderna går fort, för fort .. ;)

Sv: Ja men precis! säkert samma för mig .. ;)

Hoppas DU har en bra kväll :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

23 september 2016 00:20

Ja det är den verkligen - tiden går på tok för fort, verkligen på tok för fort....

Ja jag har haft en jätte bra kväll - låter nog ganska snopen över det konstaterandet - men det har varit en riktigt bra kväll...

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards