Alla inlägg den 14 september 2016

Av Svensson Svensson - 14 september 2016 12:48


Att förlora sin livsgnista är som att genomgå alla "Sju dvärgarnas stadie":


Först blir man TRÖTTER - man orkar inget alls, antigen sover man bort tiden eller blir apatisk


sen blir man BLYGER - vill/klarar inte träffa människor


sen blir man BUTTER - ledsen och dämpad


sen blir man TOKER - står inte ut och tror man blivit tokig

 

sen blir man PROSIT - immunförsvaret har sänkts


sen blir man KLOKER - omvärderar livet


.... och slutligen blir man GLADER - blir stark, vågar säga nej och känner glädje

 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 14 september 2016 06:33

Hmmm lika bra jag gör innan jag ångrar mig, kommer gnälla på mig själv hela tiden, men vara attans så glad när jag väl är hemma igen... på två sätt - att jag är hemma o kan krypa ner, men att jag gjorde det... så att jag når mitt mål som är satt att vara klart om 5 dagar - vilket jag inte helt är med på för jag vet att jag satte den sista september - men det ser ut att kunna klaras av så lika bra jag gör.... *ler*

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards