Alla inlägg den 12 september 2016

Av Svensson Svensson - 12 september 2016 13:50

Ja man säger sig själv att nej, du ska inte, låt det vara, det där är ju att härmas... bli lite tjatig *ler*


Men det gick inte jag var bara tvungen att norpa åt mig bilden - den är ju så söt så jag bara går åt.... det sötaste jag sett på evigheter... 

 

så även om syrran har lagt ut den o jag inte vill härmas - så bara måste jag denna gång - för jag kan inte låta bli *ler*

 

Dock lite lite omgjord.... text 

 

Men visst förstår ni när ni ser den - för visst är den sötare än sötast?

 

 

Av Svensson Svensson - 12 september 2016 09:41


 

I won't lie to you
I know she's just not right for you
But I see it on your face
and hear it in your voice
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stop
I know I can treat you better than she can
And any man like you deserves a reel woman
Tell me why are we wasting time
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than she can
I'll stop time for you
The second you say you'd like me too
I just wanna give you the loving that you're missing
Just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do
and we do it together

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards