Direktlänk till inlägg 1 september 2016

Första höstdagen

Av Svensson Svensson - 1 september 2016 18:45

Och naglarna fick bli knallblåa - ialla fall ett tag framåt. Måste ju prova delvis mitt chrome powder i silver o det matta överlacket.

 

Det jag använt Depend nr 041 (skimrande väldigt blå *ler* - 3 lager) - chrome pudret är verkligen skoj att gnugga på - det blir verkligen fint, nu är detta puder lite grövre, blir just mer krome än spegel silver vilket det jag skulle vilja ha - så ska leta upp det pudret o köpa för att prova. 

Sen har jag lagt lite silverglitter  o fäst strass stenar mot nagelbandet - samt tagit ett matt överlack.  (Det blev så snyggt att dom andra helt blåa naglarna ligger lite i farozonen att också få ett lager matt över sig... vi får se, det ser mer flott ut med det matta - det glansiga bara "syns" *ler*)

 

Tyvärr gör inte bilden rätt åt färgerna eller effekten så som det är irl. 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Jenny

3 september 2016 20:23

Tror jag ska komma ner så du får fixa mina med, kan vara en test "docka" *s*

Svensson Svensson

4 september 2016 15:51

ja bara kom så leker vi med olika designer jag vill prova :)

 
Ingen bild

Linda

5 september 2016 13:03

Snygga, riktigt snygg färg, även om det var blått. Trodde nog aldrig att färger som blått, grönt, lila, svart osv skulle komma som lack till naglarna och att jag skulle säga att det var snyggt. Jag är mest för det klassiska, rött i olika nyanser.

Ha en fin dag

Svensson Svensson

6 september 2016 06:35

Håller med dig om att vissa färger trodde jag nog inte heller att jag skulle ha på mina naglar - som blått, eller grönt - har en tanke på mossgrönt med gulddetaljer *ler* jag som inte ens gillar varken grönt eller guld, men såg det o det var så snyggt

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards