Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Svensson Svensson - 19 augusti 2016 11:00

Det finns verkligen många olika former på naglarna idag, inte bara längder även om vissa former kräver viss läng på nageln. Dom hör lite ihop. 

Men det kan ibland vara svårt att veta hur man ska få till den där formen som man vill ha. Och det är inte alltid så lätt. Man får öva o öva för att det ska bli som man vill.

 

 

 

 

Själv gillar jag inte spetsiga naglar - vet inte varför, har aldrig gjort .... visst det kan se snyggt ut på vissa - men näää inget för mig.

Jag gillar "fyrkantiga" - ser jag på den här filmen som beskriver några former o hur vad man ska tänka på när man filar, så är det nog den fyrkantiga med lite mjukare hörn som jag själv har. Gillar den rent fyrkantiga men den är inte så lätt att hålla, hörnen slits fort ner så jag har valt att ha dom så - då slipper man gå o reta sig på om någon hörn på något finger rundats av - vardaglig slitage.

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards