Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Svensson Svensson - 17 augusti 2016 15:34

Jag använder inte direkt mycket handkräm, det kan jag inte påstå. Men då o då får jag lite torrare händer o vill då smörja in dom. Mest använder jag olja för nagelbanden – men inte alltid special för just nagelband, nej jag använder olja för håret, både till naglarna o ögonfransarna. Är jätte jätte nöjd med resultatet.

Loreals Elvital Extra ordinary oil är den olja jag använt nu ett par år o är jätte nöjd med  hur mina ögonfransar blir fina o nagelbanden håller sig mjuka o jätte fina. Naglarna klagar inte dom heller.

 

 

 

 

Men handkräm då, jag har provat många olika, en del ska vara så suveräna, men jag är oftast inte alls så förtjusta i dom, tycker händerna blir torrare av dom, att man behöver mer o mer.
Däremot dessa tre olika har jag bara bra erfarenhet av, jag behöver inte ta mer o mer, dom fungerar bra att använda en gång när behovet finns.

 

Nackdelen med två av dom är priset, nu använder jag så lite att det är okey, men ändå är det inte tuber jag har med mig i väskan, lägger i bilen eller på jobbet för att ha ”ifall att jag behöver” – dom är för dyra om dom försvinner, vilket dom av någon lustig anledning alltid gör.

 

 

 

Den första är Clairins Hand and Nails Treatment Creame – kostar oftast över 200 kr för en 100 ml tub.
( http://www.kicks.se/clarins/hand-and-nail-treatment-cream-p3912#product-info-read-more )

Sen är det en handkräm från Olivkällan, Olivia Hand Creme – vad jag finns den bara på ett ställe att hitta, men den är värd att sända efter – kostar 169 kr för 75 ml tub.
( http://www.olivkallan.se/till-dina-hander-och-fotter/handcreme )

 

Den sista är en tub jag hade hemma, har ingen aning om var jag hittade den om jag ska vara ärlig. Trodde ett tag att den kommit med en Glossybox för längesedan, men jag är inte alls säker på att det stämmer. Men den är helt otroligt bra o priset är bara en bråkdel av vad dom andra kostar.
Jag är så nöjd med den att jag gärna vill låta flera prova den – som nu inte redan provat den. Så när jag köpte mig en ny tub så köpta jag några extra så jag tänkte låta två av er få prova.

 

Det är Naturalis Hand Cream med aloe vera. Mitten tuben på bilden.

 

 

 

 

 

 

 

 

För att vara med i utlottningen så ska man göra 2 saker.

  • Först sänd en kommentar där du egentligen bara skriver att du vill delta – en vanlig kommentar osv… men inget annat. – Den kommentaren kommer jag publicera.

  • Sen moment två är att bilda så många ord som möjligt av ett annat ord (står i slutet på inlägget) – sänd det i en annan kommentar – som jag inte kommer publicera.

Det kommer inte vara en tävling så det gäller egentligen inte att hitta så många ord som möjligt – det är bara lite rolig hjärngympa o gör att man ialla fall gör något för att vara med i utloggningen. Men kan man komma på 25 ord eller fler får man 2 lotter i utlottningen.

Och jag lottar ut 2 st tuber så chansen att få en är nog väldigt stor *ler*

 

Utlottningen på alla som deltagit - på rätt sätt - kommer ske den 31 augusti.

 

Lycka Till!

 

 

Bilda flera ord av:

 

NAGELDEKORATION

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards