Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2016 16:15



Tog av mig alla mina kläder

ställde mig framför spegeln och titta på mig

och tänkte på uttrycket:

"Min kropp är mitt tempel"

Men kunde bara tänka...

Vilket århundrade byggdes detta...?

Vem har gett dom bygglov att bygga ut...?

Åhh! vart f*n tog fastighetsskötaren vägen???

 

 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 14 augusti 2016 10:45

Eller är det att fuska?? Vet inte, men det känns så ibland att man fuskar lite när man inte gör blogginläggen just nu o här när det ska publiceras. 

 

Jag utnyttjar saker jag hittar, som konst, pyssel, recept, citat, roliga bilder osv osv på så sätt att jag helt enkelt lägger in inlägg o förinställer när dom ska ramla ut i bloggen. 

 

Delvis så beror det på att jag hittar roliga saker ofta många på engång o det kan bli lite mycket så varför inte sprida det?? Sen så ibland har jag inte tiden att sitta o blogga, eller orken, lusten - o livet är ju så - man har andra saker som ska göras, viktigare saker än fördriva tid vid datorn. Sen ibland så är man heller inte på hugget att vara aktiv, man mår inte bra av någon anledning. 

 

Då är det ganska bra att ha dom där lite mer allmänna inlägger som ramlar ut då o då, så slipper jag känna att jag borde hålla lite aktivitet.... 

Hur gör du??? Utnyttjar du den möjligeten att göra iordning lite mer allmänna inlägg som kan ramla ut lite då o då när inte du har tiden eller lusten???

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards