Direktlänk till inlägg 16 juli 2016

Varm i hjärtat

Av Svensson Svensson - 16 juli 2016 20:37

Då o då blir man glad, ni vet sådär så att man blir varm i hjärtat. Man vet inte alltid hur man ska beskriva känslan. Jag säger att jag blir varm i hjärtat.

 

Så känner jag just nu, sitter på jobbet, ikväll/natt är det växeln som gäller - o känslan jag har när kollegor tittar upp, o när dom hjälper till, när dom ställer upp... kommer från igår natt också denna känsla. Då blir jag så otroligt glad o tacksam - att jag haft lyckan att hamna här, få jobba med dessa helt otroliga människor - får lära känna dom.

 

Många pratar om förmåner dom har på arbetsplatsen - det kan vara rabatter eller något sån - jag säger att jag har fått den finaste förmånen man kan få på en arbetsplats o det är någon som inte går att köpa för pengar, det är ovärderligt - det är just att få ha sånna här underbara människor som arbetskamrater. DET är den finaste förmånen man kan få....

 

Ibland så vill jag bara krama om dom hela högen på engång - men jag har inte så långa armar så att det fungerar *ler*

 

 

 
 
Annie

Annie

18 juli 2016 17:27

Å vet du vad? Det låter så bra tycker jag :)

Det låter toppen! härligt att höra-att du trivs så bra på din arbetsplats och med dina arb kamrater-det är vikrigt<3

Kan ibland sakna fd arbetsplatser, där vi hade sån bra sammanhållning .. men det var då ändå-alla tider har sin charm men på olika vis :)på nåt sätt :)

Hur mår du nu?

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

19 juli 2016 04:58

Ja jag trivs o det är en fördel.
Håller med allt har sin charm på sitt sätt *ler*

Hade du frågat hur jag mår i lördags hade jag sagt "det känns förjävligt, värre".
Men i söndags o igår har det varit mycket mycket bättre. Mycket mindre ont o färre gånger armen domnat... säger inget än men det känns som om det "vänt"

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards