Alla inlägg den 26 juni 2016

Av Svensson Svensson - 26 juni 2016 13:56

Hade sen lång tid tillbaka planerat att vara med  "Gå mot ALS" - för att visa mitt stöd både till alla som drabbats på något sätt, själva eller anhörig. Men också för att visa mitt stöd till eldsjälar som drar igång, håller igång den här typen av aktivitetet där man gör något trevligt tillsammans, inte bara "ber om" pengar. 

 

Jag har heller inget emot regn egentligen - snarare så att jag älskar att vara ute i regn. Men idag - nääää inte alls lust att bli blöt, för avsett hur väl klädd man är blir man blöt. Nu har jag väl inte heller direkt regnkläder om jag ska vara ärlig, jag gillar ju vara ute i regnet  o att bli blöt, få regnet i ansiktet hör till. Men.... idag... nu kommer då alla "bra" ursäkter.... jag är påväg att bli förkyld, har ont i halsen o vill inte bli sämre... jag borde ändå sova - jobbat natt o ska jobba natt igen. Fördelen skulle dock vara att det inte kommer lika mycket folk.... 

 

Men mest är det att jag har så förbannat ont i sidan av halsen, ner i axeln o armen. Nej jag har inte kommit iväg o kollat upp det än. Men ska - har två lediga dagar :) ja det har gått så långt att jag nog måste inse att det inte "går över" som jag annars lever efter för att slippa gå till läkaren. 

 

Jag som inte direkt gillar massage - gillar inte när någon jag inte känner tar i mig - börjar så smått fundera på om jag inte ska prova o se om det kan hjälpa mig...

 

Måste måste måste...

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards