Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Svensson Svensson - 16 juni 2016 23:32

 

 

 

Ytterligare en grå regnig dag, men vad gör det, semester o möjligheten att bara vara. Idag har det inte blivit mycket gjort eller… ja beror ju på hur man ser det. Jag tycker att vi inte gjort så mycket, men ändå har vi varit o till Helsingborg o shoppat, jag lagade kvällsmaten, vi har varit lite kreativa. Min väninna gör kort o säljer, hon hade fått en beställning på ett bröllopskort, så det skulle hon göra o jag fick göra ett jag med. *ler* Jag började titta i alla hennes lådor o innan jag ens bestämt mig för vad jag skulle göra så var hon klar.
Till slut blev det ialla fall 4 kort även för mig o till min förvåning är jag faktiskt till o med nöjd med dom *ler*

 

 

 

 

Vi var in i en butik som säljer stenar, tarot/oracelkort, böcker osv… o därifrån fick vi båda lite smått o gott, bland annat en varsin tarotlek. Som vi åkte hem o självklart provade på varandra. Vi var båda nöjda med våra inköp ialla fall.

 

Fördelen med är att det inte blir så mycket tankar, för det finns för många av den varan just nu. Antar att det beror på att jag börjar sova ifatt mig o orkar *ler*… men ibland hade jag önskat att jag slapp. Finns en viss oro, jag är lite ledsen om jag ska vara ärlig… det är inte skoj, så ska man inte vara på semester.

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards