Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Svensson Svensson - 14 juni 2016 23:14

 

Efter att ha jobbat många många dagar i rad så var det då sista passet innan en veckas semester *yeah* Nu är den här. Självklart så blev varken veckan innan eller helgen som planerat – det såg så bra ut, allt var så välplanerat – inte för att jag är förvånad, men inte blev det så. Det blev stressande in i det sista – men hör o häpna, ja mest överraskande för mig själv är att jag faktiskt hann med dom ”måsten” som jag hade, som jag faktiskt inte ens trodde att jag skulle hinna med, klar i god tid för att kunna andas ut o koppla av sista timmen innan taxin kom o hämtade mig.

 

På tåget när det precis lämnat Köping sitter jag nersjunken o har lite delade känslor. Delvis skönt att vara påväg, delvis stressad över tågresandet. Det är ju inte direkt min favoritsysselsättning, mera ett måste. Rättare sagt jag har mycket starka negativa känslor där jag nu sitter…

 

Men det ska bli underbart skönt att komma iväg, o skoj att träffa min väninna. Hoppas att vädret kommer vara sådär lagom så att vi orkar göra annat än bara vara *ler* Även om det är just det här att bara vara, leva i stunden, jag har planerat för denna vecka.

 

Går ju faktiskt ganska fort ändå med tåget o lagom paus i Göteborg, lite sträcka på sig, lite frisk luft.

 

 

 

 

Blev mött av min väninna i regnet som startade precis innan jag kom ner, ganska skönt att det inte var för varmt, trötthet o värme är ingen bra kombo. Väl hemma hos henne så tillbringade vi eftermiddagen med att prata ifatt oss lite men framför allt inte göra något alls, bara vara… härligt.

 

God mat, vin att dricka till gör att jag som inte druckit alkohol på evigheter nog kommer sova sött i natt *ler*

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards