Direktlänk till inlägg 17 maj 2016

Kunde inte låta bli längre

Av Svensson Svensson - 17 maj 2016 10:30

Det finns några blommor som jag alltid varit lite extra förtjust i så länge jag kan komma ihåg. Jag har också haft dessa blommor ända tills för några år sedan - när ingen blomma ville överleva hos mig. Idag, boende på samma ställe, allt är lika så har blommor börjat trivas o växer på sig fint. Vet inte varför - det ända är att jag då mådde jätte dåligt, efter en skilsmässa o son som dog o tufft att klara mig o mina tjejer - nu mår jag så mycket bättre. Så kanske även växter känner av olika energier som finns i hem??? Ja jag vet inte - det enda jag kan komma på som är annorlunda.

 

En av dessa blommor är hibiskus - en sån har jag än sålänge stått emot - men vet att det kommer bli svårt - en vacker dag så bär jag hem en....

 

Nej igår blev det en fuchsia, en rosa lite rackare - o jag älskar den redan. Den ska få en ny kruka o sen få stå ute o må bra i sommar. Tänk att jag inte kan låta bli *ler*... men jag mår så bra av mina blommor dom är så vackar o jag kan inte låta bli....

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards