Alla inlägg den 8 maj 2016

Av Svensson Svensson - 8 maj 2016 09:00

eller kanske inte nytt o nytt, det har nog funnits ett intresse av att åka dit någon gång, men inte så att jag haft det högt upp på listan av ställen jag vill besöka. Men nu har det åkt upp en bit o jag skulle gärna ta en tur dit, en vecka eller två, eller bara stanna till på genomresa något dygn. 

 

 

 

 

Det är Dubai - det skulle vara skoj att enbart besöka deras flygplatsen. Tror inte att man ska ha anslutningsflyg direkt där, utan man ska kunna ta sig tid att titta, njuta av stället, inte stressa för att hinna...  Men självklart om jag ändå är där, att jag vill lyxa lite extra på något hotell, gå runt o titta - ögonshoppa - på köpcentrum, se sånt man bara sett på bild med egna ögon.

 

 

 

 

Det skulle nog vara en upplevelse av lyx o flärd som man inte riktigt är van vid - o inget man direkt skulle vilja leva i dagligen. Men skoj att få uppleva på semestern *ler*

 

 

 

 

Här skulle man nog få en känsla av att vara en prinsessa för en dag eller ....

 

   

     

 

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards