Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Svensson Svensson - 1 maj 2016 18:34

 

Ja tänka att man trots min ålder inte lär sig något! Ja nu var det då igen en stunds grämande – varför, varför – skulle INTE ha gjort så. Vet ju av erfarenhet att det inte fungerar, har aldrig gjort o kommer aldrig att göra. Så varför inte ta lärdom o istället göra på ett annat sätt???

 

Näää jag är där o litar på att det ska gå bra, så gör om samma misstag = samma resultat… Det blir inte bra alls o jag ledsnar o slutar. Jag gör det när jag känner att det blir fel, när det inte går att rätta till, då slutar jag helt. Jag vet att det blir bara mer tillkrånglat om man försöker rätta till det – mera ”kluddigt” o sen ser man inget alls….

 

Jag vet ju – man ska inte, eller jag ska inte, jag ska aldrig tro…. Ja tro att det fungerar för det gör det inte, inte för mig…. Lösa korsord med bläckpenna… det är det dummaste jag vet – ändå gör jag det om o om igen. Jag tycker det är avkopplande att lösa korsord eller andra saker som finns att fördriva tid med i tidningar – nu är jag dock inte så där jätte bra på det så jag håller mig till nivån ”en penna”, räcker för mig *ler*…. Men ska ju ta blyerts…. Å andra sidan när jag tänker till så kvittar det – jag kör på, när det blir fel orkar jag ändå inte sudda – jag slutar då med. Och japp det blir oftast fel – få saker jag löser helt ut o rätt *ler* Men kvittar, jag har en trevlig stund av tidsfördriv o  försöka sluta bli irriterad på mig själv över att jag envist fortsätter med bläckpenna… vet ju att jag ändå inte suddar o ändrar ;)
Men bara för att – jag har dammat av en blyertspenna ….

 

Fick en tidning av en vän – kommer nu att bli fler igen, han har bytt till denna – uppskattar verkligen att det är rätt svårighetsgrad för mig denna gång *ler*

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards