Alla inlägg den 18 april 2016

Av Svensson Svensson - 18 april 2016 10:05

Jag ser en video till en låt jag hört säkert miljontals gånger på radion, ja okey, miljon kanske var lite överdrivet, men bara lite *ler*. Det är ju så med populära låtar dom snurrar en hel del gånger per dygn på radion. 

 

Och jag har inte sett videon, nyss såg jag den o blev jätte snopen, det var inte alls som jag tänkt mig - men så mycket bättre - o igen blev jag sådär på djupet berörd av en musikvideo - sådär att jag sitter med lite tårar i ögonen o bara småler. Antar att jag är i en känslig period där jag märker av saker o tar till mig dom mer än normalt. Som den här videon, blev så varm inombords av att se den *ler*

 

Avicii -  Waiting for love

 




Kom på att dom musikvideos som jag känsomässigt tagit åt mig, texten på låten o sen videon, alla är dom svenska... 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards