Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Lite uppmuntran

Av Svensson Svensson - 31 mars 2016 17:38

För någon dag sedan bestämde vi (jag o några väninnor) att vi skulle ta o åka för att uppmuntra en annan väninna vi har, man får passa på när alla är lediga samtidigt. Inte alltid det lättaste att pussla ihop, men allt går om man vill....

 

Men efter att höra hur hon mår o hur det blivit allt annat än bättre. Hon har först fått diskbråck som varit ett elände o hon har haft ont, men sen har benen börjat skaka - först kom dessa skakningar då o då, men nu - det är verkligen inte bra. Det ser man genom att bara träffa henne - att det måste vara jätte jobbigt för henne. Benen skakar nästan hela tiden på henne. Hoppas hon snart får tid, på den remiss som är ivägsänd.

 

Vi fikade o pussade lite på hennes söta hundar.

 

 

 

Vi blev bjudna på varma goda bullar *ler*

 

 

 

Jag fick se hennes ena orkidé - det var just den färgen jag är lite sugen på att skaffa mig en i - men det där med plats... men visst är den fin?

 

 

 

Vi utökade henne lilla samling med en gul - så otroligt vacker - jag blev helt såld...

 

 

 

Vi kommer åka tillbaka snart igen för att sällskapa o stötta henne. 

 

Ja just ja - jag o det där med plats..... hmmmm det är svårt ibland - speciellt när jag hittar något som är lite speciellt - som den här, det ser ut att vara flera plantor i samma kruka... en lite orkidé, ärligt såg jag inte ens färgen när jag tog den, det var bara just plantan, att det såg ut att vara flera som gjorde att den fick följa med hem - ja o en rosa saint paula ville så gärna komma med :)

 

 

 

 

Imorse blev jag väckt av ett sms, sen fick jag besök o det var puss o kramkalas - kan man få en bättre start på dagen *ler*... näää tror inte det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards