Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Därför Älskar jag honom

Av Svensson Svensson - 31 mars 2016 02:15

Jag tycker om när man kan ha humor, skratta åt saker - som det här med anledningar till att man älskar någon. Hittade teckningar som visar varför - dom kommer från böcker som heter "21 reasons why I love him" och "21 reasons why I love her"  

Jag småskrattade när jag såg dom o läste texterna på dom - även om man skrattar åt det, ser det roliga i det så finns det också massor av sanningar i det - lite såhär det är *ler* - hoppas ni också för er ett litet gott skratt 

 

 

 

 

 

Ja om jag säger kaffe så ska han springa o förstå att jag ljuger.... :)

 

 

 

 

 

Men så ska det ju vara o är, för skönheten sitter i betraktarens ögon o när man älskar någon så är den absolut den vackraste o mest attraktiva som finns - med alla små skavanker som vi alla har - ja om man inte har tillgång till ett bra bildprogram typ photoshop *ler*

 

 

 

 

Och jag är så grymt dålig på sånt så oavsett kommer han alltid vara bättre *ler* 

 

 


 

 

Vad gör man inte .... för att bli vackrare *ler* för vi är ju alla vackra redan från start.... ja för någon...

 

 

 

 

Hmmmm kanske det här inte är direkt det som är ens bästa jag ;)

Men visst ska det vara så - för det går inte att komma ifrån, vissa människor tar fram ens värsta sidor, man är lätt irriterad o stressad, andra människor gör att man blir lugn o man vågar ge sig i kast med vad som helst man får ett stärkt självförtroende av rätt person.

 

 




 

 

Erkänner dock att för mig är det helt andra situationer än shopping, jag är inte så förtjust i att springa runt o shoppa.... men som sagt det finns mängder av andra underbara tillfällen.

 

 






  

 

*skrattar* kan inte låta bli att minnas... något liknande ..... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards