Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Svensson Svensson - 30 mars 2016 20:21

*snyft* eller nej inte så - ibland blir det ändringar som idag - "sjukdom" blev det som gör att vi fick flytta fram det.... men den som väntar på något gott väntar alltid för länge - det där vet vi ju alla om *ler*

 

Inte ledsen för det som sagt, däremot så jätte glad att jag hittat nya byxor som verkar vara lika dom jag haft o bara älskar. Det är som med allt, när man hittar något som man gillar så slutar dom tillverka o sälja just det. Sen får man leta upp något nytt men tycker om. Nu verkar dessa vara väldigt lika dom jag haft - men ska prova ha dom först så att jag verkligen vet. Men ljuvligt sköna är dom ialla fall.

 

Dagen har varit helt underbar trots att det kom lite regn. Det regnet gjorde att jag fick en längtan till att gå en lång promenad, komma hem, tända lite ljus o krypa upp o mysa under en varm filt. Tagit fram en bok o ska koppla av. 

En bok jag fått av en väninna "Bara kärlek" av Lennart Matikainen, hon säger den var kanon bra så jag ger mig i kast med den o ser vad jag tycker.

 

 

 

 

Av Svensson Svensson - 30 mars 2016 09:57

Har sovit i natt som jag inte gjort på länge, helt underbart. Kanske är det för att jag vet att jag ska iväg idag för att luncha - vet att det inte är maten jag ser fram emot mest :)

 

När det är svårt att få till tid för att umgås på hemmaplan får man hitta andra lösningar - o då blev det idag passande att jag som är ledig åker iväg o möter upp, han jobbar inte hemmavid idag. Så får vi lite ostörd till tillsammans. SÅ jag ser fram emot det, erkänner det utan att skämmas ett dugg.

 

Det här är verkligen en man som alltid kommer finnas på en mycket speciell plats i mitt hjärta, han är någon jag älskar att umgås med, prata med, lyssna på... o ja jag lyssnar verkligen på honom, han är en av dom få som jag verkligen lyssnar på o tar till mig vad han säger. 

Jag blir leende o varm i hela mig av glädje bara av att tänka på honom, att vi ska luncha idag.

 

Så nu ska jag göra mig iordning - har fixat till naglarna, håret är det lagt lite mer på... så nu redo att ge mig iväg....

Få lite mat, prat o kramar, massor av kramar :)

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards