Direktlänk till inlägg 22 mars 2016

Finaste Familjen

Av Svensson Svensson - 22 mars 2016 07:04

Kikar lite på youtube - allt från musik, horoskop, hur man sköter orkidéer, tips på dekorera naglar eller sätter upp hår.  Det som irriterar mig ganska ofta är att genomlida en viss tid av reklam, jag biter ihop väntar sekunderna som måste gå sen klickar jag mig snabbt vidare....

Nu var det reklam för en ny svenska serie som kommer starta i påsk på TV4 - Finaste Familjen - jag är inte direkt förtjust i svenska filmer eller serier, ialla fall inte deckare - nej jag har inte sett alla Beck eller vad nu dom heter... Däremot så visst det finns en hel del gulkorn i filmer o serier som är komedier. 

 

Det här är nu då en ny komediserie som jag ser fram emot att se - alltså MÅSTE jag få min inspelningsbara box installerad ... så jag kan spela in programmen o titta när det passar mig själv. 

Det finns säkert "någon" som gärna hjälper mig ;)

 

Så jag ser fram emot en seria, en svensk serie - ja än är inte undrens tid förbi *ler*

 

 

 

 

Tror att det kan bli en riktigt rolig serie - för det är helt klart ett ämna som tas upp som det går att driva med, det här om vikten av hur man visar upp sig utåt, att inte bli äldre, att man mår bra o har det bra. 

 
 
Annie

Annie

22 mars 2016 09:38

Kul med serie, har inte hört talas om just denna :)

Sv: Tycker precis lika, han har verkligen inga rättigheter kvar :/

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

22 mars 2016 20:05

jag tror att den kommer ge många skratt *Ler* så ska försöka se om jag kan få hjälp att sätta igång inspelningsboxen :)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards