Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Svensson Svensson - 20 mars 2016 21:00


Rakhsha Razani - Kärleks-Änglar



 

 

"-Vilket är svårast: att vara utsvulten

eller olyckligt kär?

 

Av Svensson Svensson - 20 mars 2016 15:15

Sjuk, brist på syssesättning, ork som tar slut efter 2 steg från sängen - istället flåsar man  o är dyngsur av svett... alltså inte läge att gå o jobba inatt heller...

 

Så fick jag av en kollega ett lite tips om jag hade det tråkigt... han delade en filmsnutt med dessa naglar 

 

 

 

Och då jag verkligen inte hade något att fördriva tiden med o det kryper lite i kroppen, vill göra något.... så plockades nagelpysselväskan fram o resultatet blev...

 

 

 

Inte alls "min form" av naglar o det märktes när det skulle filas till.... men övning ger färdighet sägs det :)

 


 

Av Svensson Svensson - 20 mars 2016 09:23

 Jag är romantisk, jag gillar romantik, i lagom mängd, det får inte bli så att det blir fånigt. Men så där lite extra som förgyller livet, vardagen. Det kan vara att tända ljus på middagsbordet en vardag, det kan vara att få eller ge en blomsterbukett spontant, eller någon annan liten gullig sak. Det kan vara att sända gulliga, eller fräcka sms *ler*.

 

Det är att det görs med den där lilla extra kärlekskänslan.   

 

Små weekendresor eller även veckoresor kan vara just sådär extra romantiska. Man ger sig iväg tillsammans, för att ha tid bara för varandra, koppla av, mysa, hämta energi, uppleva saker.

 

Sitter just nu o småchattar med en väninna som jag är grymt avis på – ja inte på ett negativt sätt – utan jag är så glad för henne, o det låter så härligt. Jag är avis för att jag vill också, jag vill också göra det hon gör med sin partner. Den här gången bär det av till Rom, att tillbringa några nätter o dagar i en romantisk stad tillsammans med sin partner. Mmmmm åhhhh så härligt säger jag o ler fånigt.

 

Jag hoppas att dom kommer få härliga underbara romantiska dagar *ler* o att jag snart får uppleva samma sak med någon speciell för mig. 

 

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards