Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

You are beautiful and I can´t keep my hand to myself

Av Svensson Svensson - 28 februari 2016 14:23

Ibland läser jag underbara kärleksförklaringar som par ger till varandra - har en i tanken som verkligen fick mig att tänka; "Jag vill också kunna sätta orden så på känslor jag har" - orden hon skrev var bara så... ja det går inte att sätta ord på det *ler* 

- men tycker inte alls att jag kan det, orden förmedlar aldrig vad jag känner på samma sätt som det jag läste den gången.


Men så ibland så hör man låtar där vissa meningar kan på sätt o vis säga det jag känner - inte alls lika bra men ändå nära... 

 

Eller så är det kanske bara så att mina egna ord är för nära mig, mina känslor, för öppna, för sårbara så dom finns inom mig, i min privata dagbok... vem vet *ler*



You are beautiful, like a dream come alive, incredible

And I want you to know baby

Constantly, boy you played through my mind like a symphony
There's no way to describe what you do to me
You just do to me, what you do
You are magical, lyrical, beautiful
You are...I want you to know baby

 


Eller ännu bättre - för såhär kan det verkligen kännas ... det går inte att låta bli att ta på eller det går men varför avstå från någon man tycker om, njuter av... att ta i någon man älskar???

 


Can't keep my hands to myself
No matter how hard I'm trying to
I want you all to myself
So come on, give me a taste
Of what it's like to be next to you
Can't keep my hands to myself
And you should know if I could
I'd breathe you in every single day
Can't keep my hands to myself
Give me your all and nothing else
Oh, I, I want it all
Can't keep my hands to myself
I mean I could, but why would I want to?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards