Direktlänk till inlägg 24 februari 2016

Nej nej jag ska inte - virkade torgvantar.

Av Svensson Svensson - 24 februari 2016 10:30

Såg bilder på jätte fina virkade torgvantar. Blev helt såld, vill ha vill ha - men NEJ säger jag mig själv, behövs inte nu, du har flera, det är inte kallt... 

 

Men jag kan virka själv - NÄÄÄÄ tror inte det, när då, när skulle det finnas tid??? 

 

Hmm prata med sig själv ger inte alltid dom svaren man vill ha kan jag meddela - inte för mig ialla fall *Ler*

 

 

  

 

 

Men tänker trotsa mig själv - köpa garn o virknål (hittar inte mina gamla) o sen ska jag nog ge mig på att virka både torgvantar o en duk... något jag kom på nu, bara sådär. Har lyckats med det tidigare så varför inte nu igen ????

 


 
 
Annie

Annie

24 februari 2016 13:55

Dem där var riktigt fina, gillar färgerna ;)
Duktig du är som virkar ;)
Jag tecknar när orken finns där :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Svensson Svensson

24 februari 2016 14:42

Visst var dom fina - jag blev jätte förtjust, inte jag som virkat just dom där - men vill ha dom o försöker få mig själv till att inte starta med att prova se om jag kan göra dom *Ler*... jag har inte tiden men så lätt att tycka att det där vill jag prova/ha.... sen blir det bara halvgjort.

Har sett några av dina teckningar dom är jätte fina.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards