Alla inlägg den 24 februari 2016

Av Svensson Svensson - 24 februari 2016 10:30

Såg bilder på jätte fina virkade torgvantar. Blev helt såld, vill ha vill ha - men NEJ säger jag mig själv, behövs inte nu, du har flera, det är inte kallt... 

 

Men jag kan virka själv - NÄÄÄÄ tror inte det, när då, när skulle det finnas tid??? 

 

Hmm prata med sig själv ger inte alltid dom svaren man vill ha kan jag meddela - inte för mig ialla fall *Ler*

 

 

  

 

 

Men tänker trotsa mig själv - köpa garn o virknål (hittar inte mina gamla) o sen ska jag nog ge mig på att virka både torgvantar o en duk... något jag kom på nu, bara sådär. Har lyckats med det tidigare så varför inte nu igen ????

 


Av Svensson Svensson - 24 februari 2016 01:33

Ja mina gamla godingar - man hittar en så hittar man en till... osv sen så blev det rena nostalgi kvällen musikmässigt här hos mig. Efter att ha gått igenom låtar en efter en så fastnade jag för att lyssna på en artist - det har både tagits danssteg o sjungit falskt här ikväll *ler*

Det är Shania Twain - det var evigheter sen men hon var en av dom jag lyssnade på mycket. 

 

Tänk vad skoj det är det här med att se bakåt ibland *Ler*

 

Och hittade också idé på hur jag ska klä mig på en fest jag är bjuden på... nu ska vi se tror det är i början på maj o det bär av ner till Göteborg. 
Ska "smaka" lite mer på den här idén först bara, men den känns, lätt, mig - så, ja det är nog det jag ska ha på mig...

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards