Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Svensson Svensson - 15 februari 2016 06:45

Ja när är ens älskling som mest sexig? 

Ofta är det inte tillfällen när man kanske tror att det ska vara så - jag menar att vara sexig, att reagera på någon när man pratar om sexig så tänker dom flesta på naket, sexiga kläder - ja just det är som man tänker på när man tänker sexigt. 

 

Men när man sen börjar tänka efter själv o prata med andra om det här, när är ens partner som mest sexig, när kan det pirra till lite extra så kan det vara i väldigt olika situationer, i väldigt vardagliga situationer.

Men kanske det inte enbart då är att det är sexigt, attraktion som känns det kanske är mera kärlek, att man känner kärlek o attraktion som ger en känsla av "vill ha dig nu på direkten"

 

Vilka är dina situationer, har du några som är lite extra??

 

Här är några som jag kan komma att tänka på som ger mig lite extra pirr i magen 

 

  • När du känner dig tuffsig och din babe her handen runt din nacke och pussar dig på pannan.


  •  När du får syn på honom bland folk och han tittar upp på dig och ler leendet som säger “Du är min" 

  • När han kliver innanför dörren o man äntligen får krama om honom.

  • När han ser att du är skittrött o föreslår mys i soffan.

  • När du kommer hem o han har lagat din favorit rätt o dukat lite fint - då vill man bara slita av sig o honom kläderna :)

  • När älsklingen kommer med det spontana förslaget om att ta en dusch, tillsammans. Eller överraskande kommer in i duschen till mig när jag tar en dusch.

  • När din älskling kommer upp nyvaken o går direkt fram o kramar om mig.

  • När du vakna mitt i natten o din älskling andas - bara att han finns där är sexigt o det är svårt att hålla händerna i styr *ler*

  • När din älskling precis är klar med tandborstningen o du vet att du kommer få en tandkrämspuss o kanske mer :)

  • När din älskling sänder ett spontant sms om att han saknar dig...


Finns många många flera små vardagliga situationer, ofta olika - det bara sker o det bara känns i hela kroppen... 

 



 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards