Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Svensson Svensson - 14 februari 2016 22:35

...ju säga “Jag älskar dig” utan att det kan vara för tidigt, för sent, tas på fel sätt osv osv... Det är liksom dagen då vi får sprida kärlek lite sådär lite “mer” än vi annars gör utan att det missförstås.

 
 
 
Det här märkte jag även av i natt - så många som var lite extra gulliga, önskade trevlig Alla Hjärtans Dag, fick varma handskakningar, kramar o ja jag fick till o med en röd ros av en kund för att det var den dag det var *ler* - Som sagt man får säga, utan att det tolkas fel, jag älskar verkligen mina kunder - ja ärligt då, inte alla, men dom flesta. Dom är troligt gulliga på alla sätt. Även om man träffar på mindre trevliga så är det så många som är otroliga så det överväger o förminskar det negativa.
Sen ska vi inte prata om mina arbetskamrater - DOM älskar jag - vilket gäng, vilka underbara härliga människor jag fått in i mitt liv genom mitt arbete. Jag tror knappt att det är sant *ler*.
 
 
 
Sen har vi mina närmaste vänner - utan er skulle livet vara bra mycket tråkigare o tomt *ler*
Och mina barn, mina underbara, härliga, vackra döttrar - en mamma kan inte önska sig något mer än det jag har i mina döttrar. Stoltheten jag känner över dom är så stor att det inte finns ord.
 
 
 
 
 
Sen finns det någon ... jag gärna velat ha här framför mig o fått säga “jag älskar dig” Men ibland så går det inte....
 
 
 
Men säger det ändå .... “Jag älskar dig” får ju passa på idag när man får...
 
 
Ser väl mysigt ut <3

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards