Alla inlägg den 13 februari 2016

Av Svensson Svensson - 13 februari 2016 14:37

Så känns det just nu.... processer som man går igenom... ensam o då blir vissa saker jobbigare o lite mer långdragna. Men det går ändå framåt, jag tillåter mig inte att ha på någon offerkofta för länge just nu... Igår snurrade allt på fort, jag kände mig stressad o hann inte riktigt med mig själv på något sätt... idag nu när jag vaknade till så är jag låg o känner mig som om jag rasat ner i marken efter ett fall på några meters höjd.

 
Det är tårar som rinner idag - inga skratt direkt... o det är tankar som snurrar inte vad som hänt utan mer vad som hade kunnat hända - det är som att det som hände är mest ett tomt hål - o tankar mer är på vad som kunnat hända.... Lika bra låta tankarna fladdra runt, låta det här mer negativa ta sin plats... så det försvinner - så kan jag istället tänka på just att det inte skedde allt det där som kunnat ske... Och jag kan få tänka lite elaka tankar... dom behöver få komma ut dom med... Vet faser man ska gå igenom...
Saknar E, saknar stunderna när jag fick krypa nära, ligga i soffan med huvudet på honom, bara vara, slumra till, småprata, men mest tysta, bara vara.... men den här närheten.... det där man har med “någon speciell”. Så tryggt det var, så lite man då när man har det verkligen uppskattar det på rätt sätt. Man tar saker man har lite för givet. Men så jag saknar o behöver det där just NU... (undrar om man kan ringa o säga, kom hit o kramas *Ler*)
Skulle bakat semlor idag, tagit fram allt, men kommer mig inte för - sätter mig ner bara.... o sitter, tänker... Men då tar jag o bakar imorgon istället o låter den här dagen vara just den här fasen - låter det “blöda ut” eller vad man ska säga...
 
 
 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards