Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Svensson Svensson - 9 januari 2016 21:19

 

Det är helt otroligt, utan att be om ledigt, jag nästan chockad o tror att jag drömmer. Men härligt har det varit. Hunnit med en del ”nyttigheter” är hemma, inte alls fel  - få undan en massa tvätt som legat… rensa vad som ska finnas kvar o slängas, det blir dock svårare o svårare att kunna få bort saker. Hunden blev badad o tillsnoffsad – inget hon direkt uppskattade då, men väl när det var klart.

 

Igår var jag o åt hos en kollega/vän  - vi hade en trevlig rolig kväll. Så mycket skratt o tokiga diskussioner… Det är en härlig ny vän jag fått i henne *ler* o det blev lite portvin som slank ner.
Attans gott med ett litet glas med sött portvin - något jag har med mig sen en Portugal semester

 

Ikväll blev det ny middag hos en kollega/vän med hennes familj, hunden o jag hade några trevliga timmar hos dom. Hunden ockuperade deras katters klätterträd o massakrerade katternas leksaker…. Jag blev bjuden på så god mat – för god mat :) o dottern i familjen som bakar – bjöd på goda chokladmuffins, skulle ha bett om att få med några fler hem. Dom var så otroligt goda.

 

 


Sitter o myser med ett glas amarone vin – hade inte varit dumt att haft någon att dela glaset med :)
Laddar iför imorgon – ska bli så otroligt skoj – tänk att jag kommer iväg på något sådant. Massor av roligheter *ler* - jag kommer vara uppbunden stor del av dagen kan man nog säga :). Hämtas runt kl 11 o hemma efter kl 18

 

 


Nu ut en sväng till tvättstugan – den sista, svepa sista i mitt glas o sen koppla av o försöka sova – behövs nog inför imorgon :).

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards