Alla inlägg under december 2015

Av Svensson Svensson - 4 december 2015 14:30

ja jag ska prova fick lite inspration :)

 

 

 

Av Svensson Svensson - 4 december 2015 07:15












Ja det är nog det man kan säga kortfattat :)

Men kan tänka mig frustrationen när det ges signaler - jag gilla inte att du ligger där...- o det blir inte någon som helst respons...




 

Av Svensson Svensson - 3 december 2015 20:45

Den här lilla nallen - Miranda - är väl bara för söt, älskar den.

 

Här är en liten filmsnutt som visar det här med att allt inte alltid från start blir som man tänkt, att det verkar bli fel, inte fungerar - men till slut, så ser man att allt blir bra, det ordnar sig. Kanske inte alls som man tänkt sig - men till det bästa *ler*

Kan vara svårt att se mitt upp i det - men i backspegeln...

 

Av Svensson Svensson - 3 december 2015 16:47

Jag älskar naturen, jag älskar växter o blommor. 

Håller på att se hur jag ska göra det så bra som möjligt för mina julrosor, små plantor från sommaren, för att dom ska kunna övervintra utan att dö... vill ju att dom ska överleva o till o med blomma nästa år.... men många av dom är små så vi får se hur dom klarar sig. Ta in i värmen är ju inte att tänka på vad jag förstår....

 

 

 

Har aldrig helt lyckats med mina växter här där jag bor nu - förr var det grönt o växter i massor i mitt hem, hade lite för mycket till o med :)

Mina tjejer vet hur mycket jag gillar växter o blommor o gav mig underbara orkiéer - så vackra så vackra... men dom dog en efter en - försökta efter konstens alla regler o med tips från "proffs" på just den blomman - dom som lyckats med dom i åratal bakåt... men inte blev resultatet samma för mig inte...

 

 

 

Men nu - ska nog prova igen - mina andra växter har börjat att frodas - jag som köpte ni vet 4 för 100 kr, små saker ... för att ha lite grönt, men dom har växt på sig så otroligt. Dags för lite dyrare plantor, lite sånna jag verkligen vill ha - orkidéer *ler*...

 

Vem vet kanske det ramlar in någon här på annat sätt - än att jag köper själv - det är ju den tiden.... 

 

 

 

 

   

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards