Alla inlägg den 26 december 2015

Av Svensson Svensson - 26 december 2015 16:47

ja här har det varit en kamp det senaste dygnet - på ett ungefär... helt klart livsavgörande, vem skulle avgå med seger, vem skulle få ge sig... det är ju den viktigaste frågan när man har en kamp - eller hur - hitta en kompromiss, förstå varandra eller acceptera att man inte är kompatibla är svårt.... Den här kampen som jag haft sista dygnet var väl egentligen bara om att segra eller ge sig... men jag är envis som attans o hade bestämt mig för att NU ska jag vinna, tänker inte ge mig... 

Men erkänner att det var på håret att jag gett upp, motståndaren gav hårt motstånd o jag kände att det var nog lika bra inse att detta skulle bli ett nederlag....

Envisheten segrade dock o jag gav mig in i kampen en sista gång här nyss... o jag vann, japp jag är segrare i denna kamp *ler*. Men ska inte ge sig - haha... jag vann jag vann *Ler*

Vad undrar ni nu kanske.... jo kampen var med min julmustflaska... har inte fått upp korken, har ingen karl att lämpa över den på med starka nypor o min nötknäppare är som uppslukad... så jag har haft en ojämn kamp sen igår.... tänkte ge upp o inse att jag inte skulle få upp korken. Men se nyss så avgick jag med seger o får på detta sätt smaka lite jul innan helgen är över - ett glas kall julmust *ler*

Stolt segrare ;)
Helt klart värd en stor pokal för denna vinst

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards