Direktlänk till inlägg 28 november 2015

Dagens dagar

Av Svensson Svensson - 28 november 2015 05:14


Ja det är ju hemskt av mig, att missa dessa dagar ett tag bakåt – men ibland är man inte i form att göra annat än sova o kurera sig… bli pigg igen…

 

Men tänk att jag missade den dagen på året jag inte vill missa – nej jag vill kunna fira o ge lite extra åt den som betyder just det där lilla extra för mig. Och jag tycker att det är en dag lika viktigt att fira o tänka på som Kvinnodagen – den glöms då inte bort, men denna dag går förbi för dom flesta.

 

Den 19 november Internationella Mansdagen. Och jag vet exakt hur den bör firas :)

 

 

 

 

 

 

Sen ska vi se… 21 november, det ska man väl inte fira, det går väl inte??? Musikfri dag, nej tack

 

 

Men den 22 november går inte att missa, nu kommer något att äta igen, ja det var ett tag sedan. Och vem gillar inte goda bakverk? Den här dagen är Wienerbrödets dag – jag säger, ja tack, gärna med choklad *ler*

 

 

 

 

 

Hattens dag, den 23 november. Ja hatt, kan vara riktigt snyggt på rätt person vid rätt tillfälle… basker, nej det är ju inte en hatt *ler* Tror jag ska leta upp mina huvudbonader – närmast en mössa :) det duger bra det …

 

 

 

 

 

Sen kommer då dagen då många tjatar om en o samma sak – en del är glada, tänk det är bara en månad kvar o andra ser med fasa på hur snabbt året gått o att nu är det snart dags igen… det var ju jul nyss – det är säkert något fusk…

 

 

 

 

 

Och kan man påpeka att det är en månad kvar till julafton så kan jag påpeka … *ler*

 

 

 

 

 

Vad det var för dag igår, det har nog ingen missat eller hur? 27 november, Black Friday. Tänker inte gå in på det mer, för jag var less tidigt, över all reklam…

 

Men varför inte fira dagens dag??? 28 november är Den Köpfria dagens dag – klarar ni av det, att låta bli att köpa något idag??? Jag kommer klara det bra … tror jag….

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards