Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Svensson Svensson - 31 oktober 2015 13:31

Väntar in att det är dags att börja nattens pass - tar det lugnt, småchattar lite, lägger kort o tolkar tillsammans med en väninna (vi lägger åt varandra). Kikar på film.

 

Efter all reklam på tv om nya säsongen som ska börja snart för The Librarians, så tänkte jag att jag skulle titta på den första säsongen, titta ifatt mig lite. Men hittade inte serien på Netflix, men däremot 3 filmer som jag kikade på. Helt klart lagom underhållning när jag är trött eller i väntan på att gå till jobbet, fördriva tiden... få tankar till annat. Lagom sådär att pausa, även längre stunder. Dom var ialla fall så bra att jag även letad rätt på serien - såg 8 avsnitt på datorn, det 9e på tv o så väntas det sista 10e på tv. 

 

Men så besviken jag blev på serien...  nääää inte i närheten av filmerna. Så jag kommer nog inte ens anstränga mig att se något av avsnitten i säsong 2.

 

Nu rullar The Legend of Hercules - lagom underhållande.

Har krypit ner i en varm go filt med Oskar - o fördriver tid....

 

 

men egen Oskar, i brist på äkta vara får man ta det näst bästa o krama

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards