Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Svensson Svensson - 28 oktober 2015 09:37

Mmmmm jaaaa - vilken start på dagen, helt fel, så syndigt, men såååå gott. Jag kunde bara inte låta bli. Gick iväg direkt när affären öppnade, pratade med min väninna under tiden - vi hann nästan lösa alla världsliga problem - stoppade ner det jag skulle ha, ni vet sånt där man måste ha för att vara lit nyttig under dagen, idag var det sköljmedel som var nästan slut så lika bra ta det direkt på morgonen.... tänkte se om det fanns något nybakat, fralla eller så... Men då ser jag den här lille stackarn ligga helt ensam, hur den vinkade åt mig o ropade att jag skulle ta med den hem. Och så bedjande gick inte att låta bli.

 

Så det blev en väldans syndig start på dagen o lite extra tid plusas på träningspasset - ja jag får ta det straffet, det var det värt - så gott. SÅÅÅÅ GOTT!

 

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards