Direktlänk till inlägg 21 oktober 2015

Dagens lek

Av Svensson Svensson - 21 oktober 2015 12:46

Idag blev lek med moppen inställd, sitter o väntar på besiktning av bytta fönster o tror inte det är så bra att det är vått o halt i hallen precis där dom ska trampa in. Så jag förflyttar dagens lek ner till tvättstugan några timmar. Det är ju sånt som också behövs. Tar upp moppandet imorgon igen. För nu är det lunch o dom har ännu inte dykt upp, moppandet tar sin lilla tid - jag vill att det ska bli bra :)

 

Promenerat o funderat en hel del, många djupa tankar o kommtit på saker, det är inte alltid lätt att se sina egna fel, det är dock ett måste för att kunna utvecklas som person. Framför allt om det är något man själv inte ens tycker om - något man ogillar skrapt...

Men man måste erkänna o se det hos sig själv först innan man kan börja jobba på det.

 

Där är jag nu - sen alltid bra att få lite stöd o hjälp för att ta sig framåt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards