Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Svensson Svensson - 12 oktober 2015 17:20

En liten irriterande nackdel av att lyssna på radio som man gör när man sitter o kör. Radion får ofta skvala på... Det är vissa reklaminslag.

 

Och just nu irriterar jag mig väldigt på Maria.com´s radioreklam. Jag tycker att den är så, hur ska jag säga, fel... det låter som att det finns en undersökning som säger att man behöver inte alls satsa mycket för att vinna stort - räcker med en 5a.

 

Sen visar det sig att det är dom själva som tittat i listor o dragit den slutsatsen o berättar att en undersökning visar att man kan vinna på lite satsade pengar...

 

Så det låter som en undersökning o dess resultat o är egentligen bara reklam.... 

Jag vet att dom är ärliga o säger allt, men jag känner ändå att det är på ett sätt som lindar in o vill få folk att börja spela i tron om att man kan vinna för en 5a - sen är man där o fast o då blir det mer man satsar o ingen vinst....

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards