Alla inlägg den 18 september 2015

Av Svensson Svensson - 18 september 2015 15:14

Igår när jag var ensam o väntade så stängde jag av mobilen o tog en stund för att pyssla om mina naglar.

Bort med gamla lacker, klippa av, fila till, polera lite... 

sen på med lite förstärkning i form av Depends gele. finns i ett kit inklusive tippar om man behöver länga sina egna lite. Själv har jag börjat köpa refill av både gelen o aktivatorn, blir lite billigare o jag slipper tippar i massor o massor *ler*. Ett lätt o bra sätt att förstärka egna naglen lite - om man t ex har ett jobb där naglarna kan få sig en törn då o då. Bra mycket billigare än att gå på salong o få det gjort.

 

Nu får dom vara såhär naturella över helgen....

har inte bestämt mig om dom sen ska lackas, eller kanske bara dekoreras, ljus diskret färg eller stark... eller bara förstärka det vita, lite fransk....

lite dålig fantasi just nu....

frågar kanske älsklingen vad han tycker :)

 

 

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards