Direktlänk till inlägg 29 augusti 2015

Utrensning och det finns inga ursäkter kvar

Av Svensson Svensson - 29 augusti 2015 10:18

Lilla dottern med pojkvän var hit i veckan - då passade hon på att kika i mina Glossyboxar o göra dom lite lättare. Vilket hon ju så självklart får göra, hon tar ändå bara det jag inte använder.

 

Den här boxen kommer jag lämna av i Sandviken nästa vecka - plus någon till. Min systers lilla dotter avänder dom som sängar till dockor *ler* - bättre än att slänga bort dom.

Och kalsonger som ingen annan kan ha får hennes store bror, perfekt *ler*

 

 

 

 

 


 

Månadens box kom igår - fanns lite för mig att använda o dottern att hämta :)

 

 

 

 

Sen kom träningsskor o yogamatta igår - dottern tog ju med sin när hon flyttade - så nu finns inga ursäkter ens dagar med dåligt väder, nu är det bara att röra på sig även då... för dom dagarna eller ska mer säga mornarna kommer. När man småtrött ramlar in hemma efter att nattpass o tar varje orsak att slippa. Nu är det promenader som gäller nästan varje morgon när jag kommer hem, innan jag kryper ner o sover.

 

Nu fattas bara att få ett Wii fit o en sen kettlebell för att få lite variation, då blir det inte tråkigt, o det ska vara varierande o skoj - då fortsätter man. Då blir skoj - inte enformigt,

 

Skorna var jäkla sköna dom nya skorna ialla fall :)

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

ner över mig - jag vill göra det, jag vill ha så, det där var snyggt, hur ska jag göra om det där mer personligt o "jag"...    Det är verkligen skoj att låta kreativiteten flöda, ta in idéer spotta ut dom i massor, ändra, vända vrida, hitta nya l...

Av Svensson Svensson - 2 december 2019 21:00

https://www.youtube.com/watch?v=LfBDvQvkjgM https://www.youtube.com/watch?v=DoZ19QmNQy4 ...

Av Svensson Svensson - 2 december 2018 21:01


     

Av Svensson Svensson - 8 november 2018 15:45


       

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards