Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Svensson Svensson - 25 augusti 2015 23:30

Han gör mig så glad, han får mig på så bra humör, han får mig att känna mig speciell, mycket speciell för honom - så jag längtar efter nästa gång.... o det är snart, väldigt snart.

 

 

 

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag hör din röst känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses


Av Svensson Svensson - 25 augusti 2015 21:32

Och jag njuter, äntligen, helt underbart, sista två dagarna har varit varma, kvava o jobbiga. Speciellt idag på eftermiddagen.

 

Så befriande det är nu - huvudvärken försvann direkt

Jag tassade ut i regnet, kunde inte låta bli att njuta av att bli blöt, ta en promenad :)

 

 

Av Svensson Svensson - 25 augusti 2015 04:00

Oscar Wild

 

 

"Jag har så enkel smak. Jag vill bara ha det bästa av allt."

 

 

 

 

 

 

 

  

 

En välklädd dandy med mycket intelligent humor, dubbelbottnad o ironisk så inte alla alltid hänger med i vad han mena. Men replikerna han gjorde är så eleganta, så skämtsamma o skrämmande träffande. Han trollband sina åhörare med sitt sätt att tala, sitt sätt att skriva teaterpjäser, dikter, romaner o recensioner. Hans sätt att formulera sig i olika citat kan avnjutas o funderas över även idag.

Presentation


Här är en kvinna som tänker o funderar om allt eller inget o allt däremellan.

Försöker hitta det positiva i allt som sker.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards